2013/01/19

En helt vanlig lördag

Idag var jobbadag men innan klockan slog eftermiddag gick jag ut och till pappahemmet och åt tomat/ostmacka, smoothie å varm oboy med grädde till frulle plus hämtade mina allra viktigaste tillhörigheter jag glömt med min väska såsom nycklar, plånbok, försvarets hudsalva, piller, piercingrengöring man inte kan leva utan. Vädret var fantastiskt. Vackraste dagen på hela vintern fast så djävulskt kallt att det bara gick å vara ute i 10-minetapper. Sen blev min artikel publicerad på ungarepublikaner: http://ungarepublikaner.se/2013/01/19/kronika-for-sverige-i-framtiden/ vet inte hur man lägger in länkar snyggt på mobilen. Läs va! Nu ska ja kolla klart på p3 guldgalan. Så bra! Pussss har ätit mycket choklad (=endorfiner=sex) ida så e gla







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar