2013/02/17

gifs of me dancing

Jag har varit en hängiven gifare i mina dar, guldtiden var väl ungefär ett-ettåetthalvt år sen. Idag gick jag igenom allt och hittade en del där jag rörde mig till musik eller annat!


denna hettet: "lo que pasa, pasa". lagom internationell


den här hette: "danza kudoro"


lite bättre: "i can see your disco disco dick is sucking my heart out of my mind" (länk till världens bästa låt)


skippar namnet, kallar den ananasdansen.


här twista jag såklart loss ti twist 'n' shout. är lite oklar över beatles just nu dock iom insikten att majoriteten var misogyna kvinnomisshandlare.

Nu suger gifyo :( har tagit bort alla mina followers :( känner mig lite dubbel till allt :(
Nu ska jag nog äta pannkakor en timme efter frulle, det är ju söndag = konstant ätande. Shit sen måste jag plugga barock och upplysning shiiiiiiiiit

(he took the bomp from the bompalompalomp he took the ram from the ramadamadingdong)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar